sobota 4. října 2014

Říjen - měsíc seriálů

Jo, ten rok 2014 nám nějak utíká :D A už je tu říjen, což znamená, že zase začínají všechny řady různých seriálů. A na co osobně se těším já?

Jsem zvědavá na Once Upon a Time. Sice jsem se zasekla někde na začátku druhé série, ale Frozen se mi líbí (ačkoli jsem animák jako takový ještě neviděla) a na Elsu s Annou jsem skutečně zvědavá. Takže si ještě nějaký ten pátek počkám, než zkouknu první díl čtvrté série :D
Dále tu jsou Upíří deníky, na které se ale ani nedívám. Kdysi jsem zkoukla pár prvních dílů, ale teď mě to moc nebere. Kdežto moje kamarádky jsou to UD úplně zblázněné, takže proto to sem prostě musím napsat :))
A samozřejmě The 100, kde se mi líbí originalita i celkové zpracování. Ještě mi chybí pár dílů první série, ale už se těším na pokračování.

A jinak zůstávám u seriálů, které jsou už dávno dokončené - Merlin a Jsem v kapele. Každopádně to pořád sleduju a jsem zvědavá na ty konce :))

Na jaký seriál se těšíte vy?

Žádné komentáře:

Okomentovat